Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
puma rihanna
Hij ging bij ons zitten en sprak puma sneakers tijdens zijn tour en leven met Puma: Hoe gaat je tour? Man, het was geweldig. Enkele van de beste shows die ik in mijn leven heb gehad. Ik leer gewoon veel en het geeft me gewoon veel energie om na afloop weer de studio in te gaan. Alsof ik een bredere kijk heb gekregen op wat ik echt als artiest moet doen en hoe ik mijn fans moet bedienen. Het is een goede tijd geweest. Klopt. Dus hoe is de samenwerking tussen jou en Puma tot stand gekomen? Wat is jouw ontwikkeling met Puma? De gezegende situatie die ik heb gehad, is dat ik altijd opties heb gehad. Dus nadat ik bij MMG had getekend, was het alsof Reebok me aan het slaan was, Supra aan het slaan was en toen kwam Puma in het spel. Ik had echt respect voor de manier waarop ze zaken deden met hun situatie met Meek [Mill]. 

Je weet zelfs als je naar sommige van deze oudere films kijkt of het bepaalde Spike Lee-gewrichten zijn, of ik ben de naam van de film vergeten, maar ik heb hem onlangs bekeken en gezien als tonnen Puma Suedes. Maar in hiphop stonden ze altijd los van elkaar. Nu heb ik gewoon puma schoenen het gevoel dat ze het naar een ander niveau tillen door echt officieel achter artiesten aan te gaan en ik denk dat het een goede zaak is voor de game. Het stelt kunstenaars in staat om in meer zakelijke situaties te komen en meer invloed te hebben op dingen waar we al echt invloed op hebben. Dus ik ben blij dat ze echt bereid zijn om het geld achter influencers puma creeper te stoppen om hun heerschappij te behouden en ook om hiphop in een positieve richting te houden. Hoe is het leven op de #PumaTourVan? Waar gaat het busje over? 

Als je nog steeds een beetje in de war bent over de Red Octobre, is er niets mis met afwikkeling. Grijp de PUMA Suede Mid Pomegranate nu bij geselecteerde retailers! KoF Mailbox: Foot Locker x PUMA Lab Suede Spectrum Blue 10 feb. 2014 Als viering van de lancering van het PUMA Lab, de gloednieuwe winkelpuien op geselecteerde Foot Locker-locaties in de Verenigde Staten, werken PUMA en Foot Locker samen om een speciale editie af te leveren pakketten van enkele van hun klassieke silhouetten. De eerste in een serie van vier (SPORT), Puma bracht de PUMA Suede terug in een Spectrum Blue-kleurstelling. Op het eerste gezicht voelt de schoen paars aan, puma suede waardoor je graag pannenkoeken eet, maar bij nadere inspectie (en op foto's) is blauw zeker vertegenwoordigd. Helemaal op de manier dat het licht op hen schijnt, toch? 

De slanke voetbalsneaker is hier gespot in groen suède met geelleren accenten op sleeptouw en blauwe accenten. Een witte buitenzool maakt deze look helemaal af en hoewel ze zeker niet de OG lederen versie van de Puma Brasil zijn, zijn ze een geweldige voortzetting van het thema. Deze zijn nu verkrijgbaar bij geselecteerde Puma-winkels in het buitenland, waaronder Mita. Na een succesvolle daling vorige week, introduceert Puma een nieuwe Disc Blaze Lite met een groot aantal nieuwe kleuren, op een uiterst uniek canvas. Deze Tropicalia-trappen zorgen zeker voor een paar dubbele slagen te voet. De schoen heeft een overwegend zwart bovenwerk en is samengesteld uit de donkere kleur op de toepanel, Puma-branding, riem en zool. Daarnaast heeft de schoen een witte tussenzool waardoor hij opvalt. 

Het meest unieke deel van de schoen is echter de tropische print die de rest van het bovenwerk bekleedt, in een roze, zwarte en witte kleurstelling. Deze Disc Blaze Lite is gewoonweg niet te missen. U kunt deze nu bekijken en de komende weken bij uw lokale Puma-winkels wereldwijd. Door deel te nemen aan deze wedstrijd, gaat u akkoord met deze officiële regels. WEDSTRIJDEN: De startdatum en -tijd van de wedstrijd worden voor elk item in de app vermeld. WIE KAN MEE DOEN: De wedstrijd staat alleen open voor Amerikaanse legale inwoners met een geldig e-mailadres die ofwel een account op de app hebben aangemaakt of hun Facebook- en / of Twitter-accounts aan de app hebben gekoppeld. Deelnemers zijn onderworpen aan alle kennisgevingen die online zijn geplaatst, inclusief maar niet beperkt tot het privacybeleid en de gebruiksvoorwaarden van KicksOnFire. 

Werknemers en hun naaste families (echtgenoot, ouder, kind, broer en zus en hun respectievelijke echtgenoten, ongeacht waar ze wonen) of degenen die in hetzelfde huishouden wonen (al dan niet verwant) van KicksOnFire LLC puma rihanna ("Sponsor"), en hun respectievelijke ouders , gelieerde ondernemingen, dochterondernemingen, prijsleveranciers, distributeurs en reclame- en promotiebureaus (gezamenlijk "wedstrijdpartijen") komen niet in aanmerking om deel te nemen of te winnen. Het is mogelijk dat deelnemers op verzoek een bewijs van ingezetenschap moeten overleggen. WEDSTRIJDDOELSTELLING: Om een paar schoenen in jouw maat te winnen. WEDSTRIJDINVOER: Er zijn twee verschillende manieren om deel te nemen aan de Promotie: (i) IN-APP TOEGANG: Ga naar het tabblad #FreeKicks in de KicksOnFire-app. Klik op weggeefactie en druk op Enter. Om mee te doen moet je [Bild: puma rihanna-979rcb.jpg] genoeg munten hebben om deel te nemen aan een wedstrijd.

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste